miercuri, 27 iunie 2018

Poveste despre slăbit - 60 kg! Povestea unei Cenușărese moderne sau cum să slăbești 60 kg!

Înainte să vă spun povestea mea despre cum am slăbit 60 kg, v-aș recomanda să folosiți un „calculator al kg în plus” personal. După ce introduci datele tale particulare în sistem, vei vedea câte zile îți sunt necesare pentru a ajunge la greutatea dorită folosind metoda pe care o voi descrie mai jos. Trebuie menționat că această metodă este potrivită pentru absolut oricine, atât bărbați, cât și femei de orice vârstă și fără restricții!


Povestea principală

Soarta poate fi diferită. Dumnezeu le dă unora o talie subțire și picioare lungi, iar altora multe kilograme. Cu toate acestea, Dumnezeu ne oferă și șansa de a schimba totul. Vreau să vă spun o astfel de poveste. Această poveste este despre mine.
De când țin minte, eram grăsuță. Atât în copilărie, cât și la școală. Am intrat la o facultate prestigioasă din București arătând așa. Chiar îmi plăcea să fiu atât de grăsuță, puternică și robustă, să am de ce să fiu prinsă. Și bărbaților le plăcea asta. Când aveam 19 ani, m-am căsătorit cu un coleg de clasă și, după un an, am rămas însărcinată. Sarcina și-a pus amprenta puternic asupra mea. Corpul meu s-a umflat ca o gogoașă dospită. Ca urmare, am ajuns la greutatea de 110 kg! Cu alte cuvinte, plus 25 kg față de greutatea inițială.

Sarcina și-a pus amprenta puternic asupra mea. Am luat în greutate 25 kg și am ajuns să cântăresc 100 kg.


Au urmat alăptatul și o mare agitație nesfârșită legată de îngrijirea copilului. Nici nu am observat când am mai câștigat un surplus de 20 kg într-un an. 120 kg în total. O cifră deprimantă. Excesul de greutate a adus cu el diferite „suferințe”. Chiar și cel mai ușor exercițiu fizic îmi provoca probleme de respirație, gâfâieli, presiune accentuată, dureri de scurtă durată în zona inimii. Și toate acestea la doar 21 de ani. Un adevărat coșmar!

Rutina de mamă a ascuns alte 20 kg câștigate într-un an. O cifră deprimantă.


După o pauză de un an, în loc de o rotunjoară, la facultate s-a întors o adevărată vacă. Nici măcar nu am observat cum mâncarea a devenit un scop în sine pentru mine. Micul dejun, prânzurile, cinele și multiplele gustări s-au transformat în ceva mult mai important decât doar un instinct de a potoli foamea. Au devenit cele mai plăcute și mai dorite ritualuri.

Nici nu am observat cum mâncarea a devenit un scop în sine pentru mine și era modul meu preferat de a-mi petrece timpul.


Chiar și soțul meu a devenit treptat lipsit de importanță. Când m-am trezit era deja prea târziu. După ce a așteptat o perioadă, Ionuț al meu m-a părăsit pentru o altă femeie.

Soțul meu nu mai putea suporta și m-a părăsit pentru o altă femeie.


Am încercat să lupt. Aproape că am încetat să mai mănânc. Greutatea mea a început să se topească. De asemenea și voința mea. Toate gândurile mele erau la mâncare. Foamea m-a transformat într-un animal! Pur și simplu vroiam să înfulec, să înfulec și iar să înfulec!!! Cu eforturi enorme, am reușit să-mi reduc greutatea la 105 kg.

După eforturi enorme, am reușit să-mi reduc greutatea la 105 kg.


Am pierdut in greutate, dar după două luni am pus la loc kilogramele pierdute. Cercul era închis și totul era un adevărat iad pentru mine. Foamea este probabil una dintre cele mai groaznice torturi. Am absolvit facultatea și am intrat în viața de adult lipsită de bucurii, purtând greutatea excesivă cu mine.

Am absolvit facultatea și am intrat în viața de adult lipsită de bucurii, purtând greutatea excesivă cu mine.


AICI ÎNCEPE POVESTEA CENUȘĂRESEI

Salvarea mea a venit când un nutriționist renumit mi-a spus despre un remediu inovator și fără egal pentru slăbit, Chocolate Slim . Mai mult, el mi-a spus că acest remediu nu provoacă dependență, nu are efecte secundare și, prin urmare, este potrivit pentru toată lumea! Eram foarte fericită. Doctorul mi-a insuflat încredere și entuziasm.

Principalele proprietăți ale băuturii Chocolate Slim

  • Reduce grăsimea în exces;
  • Luptă cu celulita;
  • Elimină coșurile și acneea.

Certificatele internaționale de conformitate pentru Chocolate Slim




 Când am căutat pe internet, am găsit foarte multe recenzii pozitive de la diferiți oameni din întreaga lume și am descoperit că acest remediu a ajutat mai mult de 1.000 de femei din întreaga lume să lupte cu problema obezității.
După cum s-a dovedit, mai demult, băutura Chocolate Slim era accesibilă doar vedetelor. Acum fiecare femeie căreia îi pasă de starea sa de bine poate cumpăra acest produs. A devenit disponibil în România destul de recent! Statisticile celor care au slăbit cu ajutorul acestui remediu sunt incredibile. Oamenii de știință americani au făcut o cercetare și au descoperit că aproximativ 98,7% dintre oamenii care au luat acest remediu au reușit să slăbească. Iată rezultatul incontestabil al cercetării lor:

Rezultatele cercetării Chocolate Slim


 Am devenit atât de interesată de acest produs, încât nu am observat cum a trecut seara. După tot ce am citit și am văzut, am devenit absolut convinsă de eficiența acestui remediu. Am decis să acționez!
„TOATĂ LUMEA slăbește așa, chiar și vedetele din industria divertismentului. Sunt mai prejos decât ele? Și eu pot!” Așa am gândit în acel moment. Am găsit reprezentantul oficial Chocolate Slim în România și am făcut o comandă. Așa am început simplu și cu picioarele pe pământ să pășesc pe drumul spre fericirea mea.
Când mi-a fost livrat pachetul cu Chocolate Slim , l-am apucat așa cum un om care se îneacă se prinde de un băț! Am început să urmez instrucțiunile!
Instrucțiunile erau destul de simple. TREBUIA DOAR SĂ CONSUM BĂUTURA CHOCOLATE SLIM! Fără diete chinuitoare și exerciții fizice istovitoare. Asta era tot ce trebuia să fac.
Simțeam efectiv cum slăbesc. A devenit vizibil datorită hainelor care mi-au devenit largi și datorită unui val de energie. M-am decis să-mi verific greutatea după o lună. Dar nu mai puteam aștepta. Am verificat-o după trei săptămâni. Am fost șocată - 105 kg! Practic, aceleași 105 kg pe care le-am obținut anterior cu chinuri, lacrimi și o dorință constantă de a mânca și iar de a mânca!

Minus 15 kg în 3 săptămâni și era doar începutul!

Până în acel moment, corpul meu pierduse în greutate cu destul de multă teamă, dar când a realizat că totul era simplu și ușor, corpul meu a început să se „dezlănțuie”. O noua lună cu Chocolate Slim și un nou record - 85 kg!

O nouă lună cu Chocolate Slim și un nou record - 85 kg!


Cenușăreasa a început să se uite la rochia sa de bal

Apoi am decis să o iau mai ușor. Instinctul meu îmi spunea că o greutate mare poate fi și trebuie dată jos rapid. Iar greutatea medie trebuie eliminată într-un ritm mediu. Deci am redus consumul de Chocolate Slim . Cu toate acestea, greutatea mea încă se topea. Treptat, au apărut contururile unei femei apetisante. Încă o săptămână și un nou record - 80 kg!

Încă o săptămână și un nou record - 80 kg!


Stresul meu a dispărut și am resimțit un interes sporit față de viață. Am început să vreau să mă plimb cu fiul meu, să merg la cinema și expoziții, să ies cu prietenii la o cafenea. Pe scurt, să trăiesc normal. Și am început să trăiesc în acest fel! Mi-am recâștigat încrederea; greutatea mea în exces dispărea împreună cu complexele mele. În sfârșit, nu mai aveam probleme când îmi cumpăram haine. Înainte, când greutatea mea era de 120 kg, era o adevărată provocare să găsesc ceva care să mi se potrivească. Am început să mă îmbrac drăguț, să am grijă de mine și să port fuste. Mă simțeam feminină din toate punctele de vedere și eram capabilă să atrag atenția bărbaților!

Pagina oficială a distribuitorului Chocolate Slim din România
Transformarea mea avea loc chiar în fața ochilor prietenilor mei. Desigur, nu puteau să nu observe. Mă întrebau insistent cum reușeam să obțin asemenea rezultate. Le-am spus despre remediul magic pentru slăbit numit Chocolate Slim și de unde putea fi cumpărat. Mulți dintre prietenii mei aveau și ei probleme cu excesul de greutate. Văzând rezultatele mele uimitoare, au decis și ei să comande acest remediu și am început să slăbim împreună.

Am devenit cu adevărat interesată de viață


 Când părinții mei au văzut că fiica lor face eforturi, au decis să mă ajute. Mi-au organizat o vacanță extraordinară. Egipt în mai (78 kg cu „all inclusive” plus băutura Chocolate Slim ), Turcia în august (73 kg de asemenea cu „all inclusive” și în plus cu băutura Chocolate Slim ).

Egipt - 78 kg cu „all inclusive” + băutura Chocolate Slim


Turcia - 73 kg, de asemenea „all inclusive” + băutura Chocolate Slim

Relaxată, bronzată și SLABĂ , m-am întors cu planuri minunate de viitor. Apoi am urmat bine-cunoscuta formulă Chocolate Slim , cu un rezultat ușor de anticipat.

CENUȘĂREASA ȘI-A PUS ROCHIA ȘI L-A ÎNTÂLNIT PE PRINȚ

Luptându-mă să dau jos excesul de greutate, mi-am pus pe planul secundar viața personală. Dar ea nu m-a pus pe locul al doilea pe mine. Un bărbat frumos și bogat, proprietarul unei companii de construcții, și-a îndreptat atenția asupra mea. Am început o relație! Iar greutatea mea continua să scadă constant!

Grecia - 68 kg acum fără „all inclusive”, dar cu bărbatul iubit și cu băutura Chocolate Slim

IAR ACUM CEASUL BATE ORA 12

Acum mă simt minunat. Sunt îndrăgostită de un bărbat fermecător, elegant și bogat. Ne-am făcut cuibușorul nostru în România și lucrez ca secretară la compania de construcții. Fiul meu Max merge deja la grădiniță. Greutatea mea este de 62,5 kg!

Decorând căsuța noastră de vacanță


Secretară la compania de construcții


Am încetat să mai iau Chocolate Slim acum o lună, pentru că am ajuns la greutatea dorită de 63 kg. M-am temut că greutatea mea va crește, dar nu e așa. În același timp, nu sunt la dietă și mănânc tot ce doresc, cu moderație, desigur. Se pare că Chocolate Slim mi-a normalizat complet metabolismul corpului. Aceasta este o adevărată descoperire în domeniul sănătății. Acum toată lumea se poate întoarce la o viață normală!
Acum greutatea mea este de 62,5 kg. Am slăbit 58,5 kg și mă simt minunat. Toate problemele de sănătate au dispărut complet!
Acesta este finalul poveștii mele.
Aș dori să împărtășesc cu voi și un videoclip pe care l-am făcut chiar eu. Deci, vă rog să nu mă criticați prea mult. Este amator și nu am experiență în a face astfel de lucruri, însă arată clar cum mi-am atins treptat țelul de A SLĂBI și am reușit! Acum urmăresc acest videoclip uneori și zâmbesc. Îmi amintesc de acele zile groaznice când soțul meu m-a părăsit... Dacă nu ar fi existat acea zi fericită când am aflat despre Chocolate Slim , probabil aș fi rămas în continuare o grăsană nesigură și nedorită pentru tot restul vieții mele...
Poate că unii dintre cititori mă vor întreba: de ce spun toate acestea unor străini? Am vrut doar să-mi împărtășesc bucuria cu toată lumea și să le arăt cititorilor că dacă au decis să SLĂBEASCĂ, nu ar trebui să amâne pe mâine. Ar trebui să înceapă imediat. Pun pariu că puteți obține aceleași rezultate pe care le-am obținut și eu! După doar câteva săptămâni, vă veți transforma în femei atrăgătoare, strălucind de fericire. Trebuie să faceți doar un pas! Apropo, toți prietenii mei care au luat odată cu mine Chocolate Slim au obținut greutatea dorită și acum arată foarte atrăgători. Deci, sfatul meu pentru voi, dragi cititori: mergeți înainte! Totul este în mâinile voastre!

UN BASM POATE DEVENI REALITATE. TREBUIE DOAR SĂ-ȚI DOREȘTI ȘI SĂ ȘTII CUM S-O FACI. SPER CĂ AM REUȘIT SĂ VĂ DAU UN SFAT BUN.
Cu drag, Cristina Bălan
Pagina oficială a distribuitorului Chocolate Slim din România


SHARE THIS

Author:

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ. Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Un comentariu:


  1. Nu am crezut niciodată că există încă putere în vrajă până când am găsit un vrăjitor mare care mă ajută cu numerele mele norocoase pe care le-am folosit în câștigarea loteriei de milioane de euro, acel om a ajutat atât de mulți oameni în moduri diferite , am fost atât de norocoasă să găsesc acești mari doctori. Împărtășesc aceste mărturii spectatorilor acolo, pentru că l-am găsit și pe internet de la cineva pe care îl ajutat odată să câștige potul Euro Jack dacă ai nevoie de ajutorul lui aici este adresa lui de email AKHIGBESPELLHOME@GMAIL.COM
    pentru o comunicare ușoară, puteți ajunge la el prin e-mailul său
    ceasapp +2349035428122

    RăspundețiȘtergere