sâmbătă, 23 iunie 2018

CUM AM SLĂBIT 25 KG - Povestea de la Ioana Dumitrache


Am promis că vă povestesc despre fiecare etapă din My Body Journey şi despre toate provocările pe care le voi întâmpina în tot acest proces de slăbire, dar uite că nu m-am ţinut de cuvânt. Nici când cântarul a arătat cu 20kg mai puţin nu am avut curajul să vin aici şi să mă mândresc la voi, deşi sufletul meu urla de bucurie. Nu ştiu ce m-a reţinut. Dar poate momentul potrivit nu va veni niciodată, aşa că m-am decis să nu-l mai aştept.

Datorită unor probleme de sănătate am fost forţată să slăbesc. Asta era una dintre lecţiile mele din anul 2015 şi deşi ajunsesem în luna iunie încă nu făcusem nimic în această privinţă. Nu aveam voinţă, că motivaţia exista. Şi adevărul este că nici nu ştiam cum să slăbesc. Formula universală sport + dietă nu dăduse până acum rezultate. Ah, iar sportul nu mi-a plăcut niciodată. Şi sunt şi pofticioasă. Premisele în cazul meu nu au fost niciodată bune, mai ales că o dereglare de natură hormonală petrecută în copilările m-a făcut să mă procopsesc cu o predispoziţie pentru obezitate. Siuaţia nu este roz, dar nici nu sunt singura persoană în această situaţie. Soluţii se găsesc cu siguranţă, chiar dacă trebuie să încerci la nesfârşit până reuşeşti să găseşti formula norocoasă.

Cu sport şi dietă am mai încercat de multe ori, iar cele care mă citesc de mai mult timp ştiu câte încercări am avut şi ce rezultate am obţinut. Însă de această dată am reuşit pentru că am alături de mine un profesionist cu o experinţă reală în acest domeniu. La începutul lunii iunie 2015 l-am întâlnit pe Iulian Dinu, antrenorul meu.

Nu a fost deloc chimie între noi, cel puţin nu din partea mea. La prima întâlnire (căci Iulian întotdeauna se întâlneşte cu viitorii săi clienţi pentru a discuta cum pot colabora pentru a atinge obiectivele clientului) mi s-a părut îngâmfat şi plin de el. Simţeam că voia să o facă pe antrenorul exigent şi cu cât îi arătam mai mult scepticismul meu, cu atât voia să îmi demonstreze mai tare cât de mult mă înşel. Norocul meu a fost că este un om integru şi un profesionist adevărat care mi-a demonstrat că mă înşel prin rezultate şi nu prin gesturi de trufie.




Să slăbeşti nu este uşor. Trebuie să faci multe schimbări în viaţa ta ca să poţi reuşi. Mie mi-a fost greu, dar preţul plătit nu mi se pare prea mare în comparaţie cu răsplata. Eu pot spune că până acum am trecut printr-un proces de slăbire moderat spre dificil ca intensitate. Mi-a fost al dracului de greu la început să înţeleg că mâncarea trebuie să îmi hrănească şi să îmi alimenteze organismul, şi nu să mă răsplătească sau să mă consoleze. Ca să nu mai adaug de sport. În primele 4-5 luni mă târam la antrenamente. Până m-am obişnuit cu efortul, cu gâfâiala de care mă jenam, cu transpiraţia care îmi strica coafura de fiecare dată, cu hainele mulate în care nu mă simţeam confortabil, cu cele 15, 20, 25, 30 şi apoi 50 de repetări ale fiecărui exerciţiu, cu Iulian care era mulţumit doar atunci când puteam susţine un antrenament într-un ritm alert, au trecut 5 luni. 5 luni şi câteva multe kilograme în minus.
Ştiţi când am conştientizat eu că am slăbit? Abia în luna ianuarie a acestui an când am vazut poza de mai jos de la evenimentul C&A. Abia după aproape 8 luni eu m-am văzut pentru prima dată exact aşa cum eram de fapt. Slăbitul nu te afectează doar la nivel fizic, ci şi psihic.

Trecusem de la măsura 52 la măsura 46, dar încă nu conştientizam asta. Prima dată când am probat o pereche de jeans măsura 46 la H&M nici nu i-am cumpărat de teamă că mă păcălesc sau că au greşit eticheta. M-am dus şi la Marks&Spencer şi surpriză, tot măsura 16 îmi venea (echivalentul 46 românesc). Parcă s-a deschis cerul, vă jur! I-am cumpărat pe loc doar ca să pot lua cu mine acasă dovada palpabilă că acum port 46.
Cum am reuşit să slăbesc? Nu am reuşit singură. De fapt, eu simt că 90% din merit i se cuvine lui Iulian atDinu care a ştiut să mă îndrume, să mă împingă de la spate, să mă motiveze, să mă înveţe să am răbdare şi să îmi arate unde greşesc, să îmi seteze mintea să adopte un stil de viaţă sănătos şi care m-a ajutat să mă transform într-o persoană care acum iubeşte sportul. Şi dacă în ianuarie 2015 nici nu mă puteam ridica din pat datorită problemelor la coloană, în ianuarie 2016 reuşeam să alerg 3km pe bandă fără să mă opresc.

Ca să slăbeşti ai nevoie de motivaţie, voinţă şi răbdare sau de Iulian Dinu care să te înveţe să le atingi pe primele trei. Au fost perioade în care eram foarte motivată şi concentrate, în care mergeam regulat de 3 ori pe săptămână la sală şi mâncam corect şi porţionat, dar au existat şi perioade în care nu mă mai privam de plăcerile mele sau în care trebuia să mă sune Iulian şi să mă cheme la sală. Este omenesc să-ţi mai pierzi din motivaţie pe parcurs, dar eu am fost norocoasă că am avut pe cineva care m-a pus mereu pe drumul cel bun când începeam să derapez. Este nevoie de sprijin şi nu trebuie să îţi fie teamă sau ruşine să îl ceri. Gândeşte-te că atunci când nu ştii cum să faci ceva trebuie să apelezi la cineva care ştie. Eu şi Iulian am fost o echipă încă de la primul antrenament, chiar dacă eu nu mi-am dat seama de asta. Însă acum ştiu că toate sfaturile lui legate de sport şi alimentaţie m-au adus aici şi mă vor duce mai departe. Abia acum îmi dau seama că el a avut mereu încredere în mine, chiar şi când eu nu aveam.
Promit ca de acum încolo să fiu mai curajoasă şi să vă povestesc mult mai des cum trec prin tot acest proces de slăbire pentru că ştiu sigur că mie mi-ar fi plăcut ca în momentele în care mă aflam în impas să citesc experienţa reală a unei persoane care trece şi înţelege perfect tot ce presune slăbitul.
Complexul cu care Iulian Dinu ma ajutat sa slabesc îl găsiţi pe site-ul www.complexul-dietonus.ml şi pe site-ul său Personal Trainer Studio.
SURPRIZĂ: Toţi cititorii blogului meu care vor Comanda Complexul Dietonus în luna aceasta beneficiază de o reducere de 50% la oricate produse va achizitiona 🙂


SHARE THIS

Author:

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ. Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Un comentariu:

  1. Stiti ca tot internetul stie cum am slabit eu, nu?
    PS: ati furat proprietate intelectuala.

    RăspundețiȘtergere