joi, 28 iunie 2018

Andreea Raicu a fost dată în judecată pentru că a dezvăluit secretul slăbirii!

Luna trecută Alianța Națională a Nutriționiștilor a dat-o în judecată pe Andreea Raicu pentru că, după ce a povestit la televiziune cum a reușit să slăbească după naștere, cantitatea de doritori de a folosi serviciile nutriționiștilor și sălilor de fitness a scăzut brusc de câteva ori. Procesul s-a încheiat cu câteva zile în urmă. Anticipând evenimentele, vrem să spunem că Andreea a câștigat procesul, iar noi am rugat-o să ne dea mai multe detalii despre aceasta.


Andreea, vă rugăm să ne povestiți cum a început totul?

Totul a început cu câteva luni în urmă, atunci când în cadrul unei emisiuni televizate am povestit cum am reușit să slăbesc rapid după nașterea copilului, și că niciodată nu am mers la sala de sport și nu am apelat la serviciile nutriționiștilor. Mai mult decât atât, nici nu recomand să vă adresați la ei după ajutor, pentru că există o metodă naturală, mult mai simplă și ieftină, de a scăpa de kilogramele în plus. Peste o săptămână după emisie am primit o scrisoare din partea Alianței Naționale a Nutriționiștilor în care mi se cerea să renunț la cele spuse anterior, printr-o declarație în direct la televiziune.

Bineînțeles, că nu am făcut acest lucru, pentru că în tot ceea ce am spus nu era pic de calomnie sau neadevăr. Faptul că ei au avut de suferit, pentru că oamenii au aflat cum se pot descurca fără medici și antrenori personali și fără să cheltuie bani enormi pentru a obține un corp ideal, nu mă privește. Pentru că în natură există o multitudine de remedii naturale care ne ajută să ne menținem organismul într-o stare minunată!


Ce s-a întâmplat apoi?

Am început să primesc telefoane la serviciu. Mesaje în rețelele sociale. Aceste persoane au făcut rost de numărul meu de telefon mobil și au început să mă sune și să mă amenințe. Am fost chiar nevoită să-mi schimb numărul și să îmi angajez temporar pază de corp. A fost îngrozitor, cred că va trebui să treacă mai mult timp până voi uita! Iar apoi, ca din senin am primit o citație de la curtea constituțională din România.


V-a mirat acest lucru?

Nu, m-a indignat! Acești oameni sunt gata să facă orice pentru a putea continua să stoarcă bani din bieții oameni simpli! Am cerut ajutorul unui prieten avocat, dar și fără el știam că voi putea câștiga acest proces, pentru că adevărul era de partea mea. Așa a și fost. Din păcate, nu a fost suficientă doar o ședință, a fost nevoie și de a doua. Dar, în cele din urmă, judecătorul a fost de partea noastră, iar reclamantul a fost impus să achite o amendă pentru calomnie și daune morale în mărime de 14739 de euro. Mai târziu, am transferat acești bani unei fundații pentru ajutorarea copiilor.

Vă rog să-mi spuneți de ce a început acest bucluc?


Pentru că am povestit întregii țări că am slăbit cu ajutorul preparatului Dietonus. Mi l-a recomandat o prietenă, spunând că așa voi reuși rapid să scap de kilogramele în plus și să-mi detoxifiez organismul. La început nu mi-a venit să cred, dar peste o lună am fost surprinsă de efect, am slăbit cu 12 kg! De asemenea, starea mea generală s-a îmbunătățit, am devenit mai energică. Nu o să vă vină să credeți, dar mi-a dispărut și acneea, care m-a supărat ani întregi. După ce am consumat acest preparat, am început să arăt uimitor! Pur și simplu nu puteam să nu povestesc asta tuturor!

E un remediu scump, de care oamenii simpli nu ar putea face rost?

Nu, nu și încă o dată nu! Comparativ cu banii pe care îi plăteam nutriționistului personal și antrenorului personal, acest preparat este foarte ieftin. Și se găsește cu ușurință. Însă poate fi cumpărat doar pe internet, trebuie comandat de pe site-ul oficial.



Vă mulțumim pentru un interviu interesant! Doriți să le transmiteți ceva cititorilor noștri?

Și eu vă mulțumesc! Aș vrea să spun în primul rând femeilor să nu aibă încredere în falșii specialiști, care le vor doar banii! Dietele și exercițiile nu sunt potrivite pentru toți, și efectul lor nu este de durata. Acum se poate slăbi fără efort și fără a dăuna sănătății. Cu drag, Andreea Raicu!



SHARE THIS

Author:

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ. Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

0 comentarii: