miercuri, 27 iunie 2018

Cum să-ți întinerești rapid și ieftin tenul feței cu 10-15 ani sau cum ne mint chirurgii plasticieni.

Astăzi vă voi povesti cum am reușit să-mi întineresc tenul feței (în același timp acesta va fi un răspuns la multiplele întrebări ale cititoarelor mele, care m-au bombardat cu mesaje privind aspectul meu schimbat).
De asemenea vă voi povesti de ce am încetat să mai cred chirurgilor plasticieni.
Când am împlinit vârsta de 45 de ani, mi-am mai promis o dată că îmi voi schimba viața în bine. Mai precis, viața personală. Îmi doream foarte mult ca în această perioadă de maturitate să am alături pe cineva care mi-ar putea oferi căldură, susținere, mi-ar spune vorbe frumoase. Cauza principală a eșecurilor mele era fața mea. Dar ce să mai vorbim, puteți să vă convingeți (acum îmi permit să o arăt cum era chiar și în gros plan).

Pentru că aveam un ten extrem de sensibil, sufeream permanent de acnee. Și parcă nu era suficient că pielea îmi era foarte sensibilă, mai era și uscată. Iar uscăciunea este dușmanul cel mai aprig al pielii, care o îmbătrânește. De aici și ridurile timpurii și destul de profunde din jurul ochilor, cutele reliefate dintre naș și buze, ridurile de pe frunte.
Din cauza particularităților pielii, nu îmi permiteam să fac nicio procedură substanțială. Orice procedură cu implicarea aparatelor cosmetice îmi provoca iritații puternice. Tot din această cauză îmi erau contraindicate și injecțiile cu botox. O operație plastică era inaccesibilă pentru mine din motive financiare. Îmi rămâneau doar cremele și balsamurile, însă efectul acestora era foarte redus, mai degrabă inexistent. Acneea persista, iar ridurile continuau să se extindă și să se adâncească.

Bioretin m-a salvat!

Din fericire, am aflat de la o cosmeticiană cunoscută despre un preparat nou francez, și anume masca pentru față Bioretin. Ea încă nu avea Bioretin, dar citise despre aceasta în literatura de specialitate. De aceea, a trebuit să depun mai multe eforturi ca să mi-o comand din Franța (acum nu mai există nicio problemă în acest sens, dar despre aceasta vorbim în continuare).
Și iată că tuburile multașteptate au ajuns la mine (am comandat trei din start). Am tradus și am citit atent instrucțiunea de aplicare. Masca Bioretin trebuia aplicată în strat gros o dată pe zi, cu mișcări ușoare de masare până la absorbția ei completă.
Rezultatele acestei măști vor fi vizibile deja peste 2-3 zile, vor începe să se reducă ridurile de expresie din jurul ochilor și pe frunte. Iar peste o săptămână nu va mai fi nevoie de o examinare minuțioasă pentru a observa schimbările pozitive.
Peste două săptămâni practic mi-am luat rămas bun de la ridurile din jurul ochilor. Peste trei săptămâni fruntea mea era netedă, curată ca după injecțiile cu botox. Și practic dispăruse acneea! Cea mai puternică rezistență au opus cutele dintre nas și buze. Dar și acestea au dispărut peste o săptămână. În concluzie, ca să îmi întineresc fața cu cel puțin 12-15 ani, am avut nevoie de doar 4 săptămâni. Un rezultat excelent! Priviți:

Sau din alt unghi:

Și această transformare m-a costat de zeci de ori mai puțin decât dacă apelam la serviciile unui chirurg plastician. Acum înțeleg de ce diverse centre cosmetice, saloane și clinici nu fac reclamă măștii Bioretin. Pentru că astfel riscă să-și piardă locurile de lucru!

Ce s-a schimbat după folosirea Bioretin

Dacă pe scurt, foarte multe! În primul rând, am căpătat mai multă încredere . Iar aceasta plus aspectul excelent mi-au ajutat rapid să-mi rezolv problema din viața personală. Acum nu mai sunt singură. Am un bărbat care mă iubește, care îmi oferă căldură și tandrețe. Cu el nu îmi mai este frică să întâlnesc bătrânețile.

Unde poate fi cumpărată Bioretin

Mai sus am scris că acum masca Bioretin poate fi procurată mult mai simplu, decât atunci când am cumpărat-o eu pentru prima dată. Varianta optimă pentru a comanda masca în România, e comanda prin intermediul site-ului oficial al producătorului. În acest caz veți putea fi sigure că nu veți procura niște falsuri, care din păcate au început deja să apară, dar și că veți procura produsul la prețul lui real.

Vă doresc mult succes, dragele mele femei!




SHARE THIS

Author:

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ. Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

0 comentarii: