sâmbătă, 23 iunie 2018

EXCLUSIV: Noile capsule „pentru slăbire” iau cu asalt țara. Mama din București bate recordul prin slăbitul în 4 săptămâni!

(Revista Femeia) - În ultimele trei luni, cititorii noștri au fost înnebuniți de un produs de pe internet care ajută femeile din România și din întreaga lume să slăbească. Acest sistem revoluționar, numit de unii „Sfântul Graal al slăbitului” a fost prezentat în nenumărate emisiuni populare TV, dovedit că este sigur pentru folosirea continuă și cel mai important lucru dintre toate – e complet accesibil tuturor.
Valuri de celebrități precum Delia Matache, Gabriela Cristea, Anamaria Prodan și Teo Trandafir au pierdut o cantitate mare de grăsime corporală cu ajutorul acestuiprodus Efectul e dovedit clinic nu doar că arde rapid grăsimea corporală, ci și, la fel de important, că elimină toate toxinele nocive din organism și îți accelerează metabolismul, toate acestea fără a-ți dăuna sistemului imunitar.
După cum am raportat adesea când am cercetat ultimele trenduri dietetice, slăbitul se simte deseori ca o provocare imposibilă și cel mai adesea rezultatele sunt dureros de dezamăgitoare. Cu toate acestea, după un efort de cercetare amănunțită, incluzând intervievarea celor care au folosit această dietă, suntem mai mult decât entuziasmați de această inovație. Continuă să citești și vei afla de ce am creat acest reportaj special.

Motivul pentru care multe diete eșuează, după părerea noastră, e că acestea impun restricții ireale despre cum să-ți trăiești viața. Mulți susțin un consum mare de proteine, în timp ce alții pun accentul pe carbohidrați. În orice caz, trebuie să faci schimbări destul de radicale la felurile de mâncare pe care le consumi, când le mănânci. În acest reportaj special, aruncăm o privire atentă la trendul de slăbit nou și promițător care credem că este revoluționar, care nu necesită timp în sala de gimnastică sau reducerea caloriilor… și, cel mai bun lucru, nu te lasă falit.
Poate ai auzit și tu de popularul Dietonus Dietonusla știri. E o formă chimică de L-carnitină – dovedită clinic că normalizează echilibrul hormonal din organism. În studiile renumitei instituții de cercetare a sănătății din București, România - Dietonus a fost dovedit că reglează procesele metabolice, fortifică pielea, părul, unghiile, ajustează metabolismul, ajută la asimilarea elementelor nutritive, reduce colesterolul, reglează funcționarea tractului gastrointestinal, declanșează procesele metabolice, arde grăsimile și elimină toxinele și lichidul în exces, declanșează procesul de înnoire a celulelor corpului. Problema întâlnită de mulți oameni care doresc să urmeze acest sistem dietetic miraculos este că aproape 90% dintre produsele care conțin L-carnitină de pe piață NU sunt pure. Majoritatea fluctuează între niveluri de puritate de 60-70%, astfel că am urmărit Dietonusoriginal pentru a înțelege diferența. Producătorii Dietonus susțin că formula lor este 95% pură, așa că pur și simplu am fost intrigați.
Pentru a continua studiul nostru, am analizat, de asemenea, și am descoperit că cei care iau Dietonus au experimentat cele mai șocante rezultate de slăbit și s-au detoxifiat folosind   Dietonus   . Recenziile susțin că folosirea acestui produs duce la o slăbire semnificativă, mai multă energie și în general o senzație de mai multă sănătate. Dacă ești sceptic, nu ești singurul. Când am aflat prima dată despre acest produs pentru slăbitDietonus , radarul nostru de diete capricioase a fost declanșat imediat.
Cu toate acestea, odată ce am început să investigăm poveștile de succes nenumărate raportate de oameni din întreaga lume, am decis să trendul de slăbit merită o examinare mai atentă. Mai mult, ni s-a părut de interes special că aceste persoane nu și-au schimbat în mod semnificativ stilul de viață obișnuit.


Cititoarea noastră Amanda din Galați a raportat că a slăbit mai mult de 10 kg în doar 5 săptămâni în timp ce a urmat dieta Dietonus   supliment sub formă de capsule    ..
Pe blogul ei, povestește: „Nu mi-a venit să cred cât de ușor a fost”. Nu mi-am schimbat dieta sau rutina zilnică, dar grăsimea se topea precum untul. Îmi place acest produs! În sfârșit o dietă care chiar funcționează.”

Pentru testul revistei Femeia , era inevitabil ca eu să fiu cobaiul pentru această dietă, din moment ce urma să mă căsătoresc. Voiam să slăbesc pentru nuntă. Pentru a încerca produsul   Dietonus   sub formă de  capsule   , am făcut o comandă online. Deși erau multe produse similare disponibile, am ales   Dietonus  bazându-mă pe faptul că a fost testat clinic și aprobat de Institutul de Sănătate Publică din București - o organizație renumită pentru regulamentul strict privind gestionarea produselor de greutate .
Flaconul cu 50% reducere de   Dietonus   a fost livrat la câteva zile de la comandă și costul de livrare a fost foarte mic, ceea ce a fost un bonus drăguț. Reducerea de 50% e încă disponibilă. Dietonuse unul dintre cele mai concentrate și pure produse de slăbit de pe piață.
Deși am fost destul de sceptici, am vrut să aflăm noi înșine dacă acest produs poate să facă tot ce susține că face. Majoritatea poveștilor de succes vorbesc despre capsulele   Dietonus   supliment   natural   pentru a obține o slăbire maximă. Ideea din spatele acestui produs e că Dietonusaccelerează slăbitul și crește nivelul de energie, îți detoxifică organismul și îți ajută corpul să ardă caloriile mai eficient pe termen lung. După mai multe cercetări, am pus   Dietonus   la test.
Dietonusa fost testat dovedit clinic că:
  • Normalizează echilibrul hormonal din organism
  • Reglează procesele metabolice, fortifică pielea, părul, unghiile
  • Ajustează metabolismul, ajută la asimilarea elementelor nutritive
  • Reduce colesterolul, reglează funcționarea tractului gastrointestinal
  • Declanșează procesele metabolice, arde grăsimile
  • Elimină toxinele și lichidul în exces, arde grăsimea și să declanșează procesul de înnoire a celulelor corpului
Ne-a plăcut faptul că produsul Dietonuse disponibil la un preț cu 50% mai mic.
Punerea Dietonus la test
  Dietonus   supliment   natural   a ajuns în 4 zile de la plasarea comenzii online.
  1.   Ia Dietonus în fiecare zi (dimineața)
  2.   Ia Dietonus în fiecare zi (seara)

Rezultatele mele - Am slăbit 5 kg într-o lună și am pierdut 3 mărimi de rochie. Aproape am plâns!

Săptămâna unu:
După o săptămână de urmare a dietei cu produsul Dietonus , am fost surprinsă de rezultatele dramatice. Nivelul meu de energie era foarte ridicat și nici măcar nu îmi era foame. Un efect bine-venit al dietei Dietonus   natural pentru slăbit   e puterea sa de a reduce apetitul.
Pur și simplu mă simt fantastic!
Cel mai bun lucru este că nici măcar nu am schimbat nimic la rutina mea zilnică. În ziua 7, am urcat pe cântar și nu mi-a venit să-mi cred ochilor. Am pierdut 7 kg, dar încă nu am fost convinsă, din moment ce se spune că pierzi o cantitate mare de greutate în apă la începutul oricărei diete. Am vrut să aștept să văd rezultatele în săptămânile următoare. Cu siguranță se îmbunătățeau! Acum cântăream sub 60 kg pentru prima dată în ani!
Săptămâna Doi:
După două săptămâni de folosire a acestui supliment natural , am început săptămâna cu și mai multă energie și dormeam mai bine decât înainte. Nu mă mai trezeam noaptea și nu mă mai foiam în pat, deoarece corpul meu putea să se relaxeze (acesta e rezultatul eliminării toxinelor, presupun). Plus că am reușit să mai slăbesc 5 kg, ajungând la incredibilele 13 kg slăbite în doar 2 săptămâni.
Trebuie să recunosc că încep să cred că această dietă e mai mult decât o șarlatanie.
Săptămâna trei:
După 3 săptămâni, toate dubiile și scepticismul meu au dispărut complet! Am slăbit 2 mărimi după ce am mai dat jos 3 kg. Și încă am multă energie. Destul de des, în jurul săptămânii a treia cu alte diete, ai tendința de a rămâne fără energie. Dar cu dieta Dietonus   capsule naturale   , nivelul meu de energie nu a scăzut, în schimb a rămas constant pe tot parcursul zilei. Nu mai simt nevoia să trag un pui de somn în jurul orei 3 după-amiaza! Chiar observ că stomacul meu digeră mâncarea mult mai bine. Fără balonări sau gaze jenante după ce mănânc.
Săptămâna patru:
După a patra săptămână, rezultatele mele au fost șocante. Am pierdut aproape 20 kg de când am început să iau Dietonus   capsule naturale!   De fapt, toți cei de la Revista Femeia sunt supărați că nu s-au oferit ei voluntari să fie cobai. Folosind Dietonus , în săptămâna 4 am mai slăbit 2 kg . Rezultatele sunt constante! Dar ca să fiu sinceră, nu prea mai am mult de slăbit. Cu siguranță voi continua să iau Dietonusîn continuare, deoarece are atât de mulți antioxidanți și vitamine care îmi fac pielea să arate incredibil.
Nu pot să fiu mai fericită de rezultate.
Am pierdut aproape 20 kg în 4 săptămâni, fără diete speciale și exerciții intense.

În concluzie, dacă ai îndoieli despre efectele acestei diete, trebuie să o încerci și tu; din testul nostru, rezultatul este real . Noi, cei de la Revista Femeia, analizăm mai mult de 100 de diete în fiecare an și am avut dubiile noastre inițial, dar am devenit repede încrezători. După ce am efectuat propriul nostru studiu, suntem mulțumiți să vedem că oamenii găsesc succesul cu această dietă.
IMPORTANT: * În testele noastre clinice s-a demonstrat că trebuie să iei produsul Dietonusîn mod regulat pentru a obține rezultate similare.

Prieteni, facem rar aceste reportaje speciale deoarece adevărul e că există o mulțime de prostii pe piață care susțin că sunt următoarea mare descoperire în domeniul slăbitului. Dar acest produs a fost prea bun pentru a-l ține departe de public. Încearcă-l și trimite-ne gândurile tale!
Stocul este limitat. Reducerea e încă disponibilă 23.07.2018
Ai dori să împărtășești un sfat de consumator pentru săptămâna viitoare? Dacă da, te rog trimite-ne un e-mail.


SHARE THIS

Author:

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ. Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

0 comentarii: