luni, 25 iunie 2018

CREDEȚI CĂ CIOCOLATA VĂ AJUTĂ SĂ SLĂBIȚI? Călătoria mea de la 120 la 65 kg!


Bună, fetelor!
Cred că multe fete/femei mă vor înțelege, o așa durere unește întreaga lume. Să vă spun pentru început că aveam o greutate de 120 kg, iar după o simplă plimbare de 5 minute respiram foarte greu și transpiram foarte mult. De când mă știu transpiram. Normal că nimeni nu dorea să mă angajeze pentru un job obișnuit, iar atunci când comunicam cu colegii sau cu prietenii mei toți râdeau și își băteau joc de mine datorită greutății în exces.
Cred că ghiciți de ce eram într-o stare așa de jalnică. Nu îmi este rușine să postez pozele mele, iată cum arătam.
Odată ce m-am săturat de toate acestea, aveam doar 24 de ani și o greutate de peste 115 kg. Mi-am setat obiectivul de a slăbi 30 kg într-o lună. Iată cum a decurs:
  1. 1. O lună de exerciții fizice istovitoare de 6 ori pe săptămână.
  2. 2. Fără să mănânc efectiv NIMIC, ci doar să beau lichide.
  3. 3. Ședințe la un psiholog.
  4. 4. Nicio bucurie și nicio distracție.
După cum puteți vedea, nu era nimic atrăgător. Efort zilnic, dureri de cap și senzație de greață. Și mai ales după îndeplinirea tuturor acestor etape, puteau să îmi apară vergeturi și aș fi fost nevoită să mă supun la tot felul de tratamente de înfrumusețare și cel mai rău aș fi început să mănânc mult după aceea. Aș că nu vedeam ce rost avea tot acest efort.
Sunt comodă de fel, așa că nu mă vedeam să rezist la un asemenea volum de exerciții fizice. Am intrat imediat pe internet pentru a identifica soluții alternative. Am încredere numai în forumuri și bloguri, unde oameni REALI vorbesc despre experiențe REALE. Am dat peste tot felul de remedii și recenzii, dar singurul efect secundar era legat de procesul de obișnuire a organismului. După ce încetezi să bei sau să consumi un produs, te îngrași la loc. Așa că nu mi se potriveau dar tot nu știam ce soluție să aleg...
Am aflat despre o fată care se confrunta cu aceeași problemă și care mi-a recomandat o băutură cu ciocolată pentru slăbit. La început am crezut că este vorba despre o glumă dar când m-am întâlnit cu ea am observat ce efect are asupra mea. De asemenea mi-a arătat poze din timpul procesului ei de slăbire pe care le-a făcut săptămână de săptămână.

Fetelor, m-am decis să-l încerc. Nu mi-am pierdut bucuria de a trăi, nu am fost nevoită să fac exerciții istovitoare, am mâncat aceeași mâncare și am băut o băutură delicioasă cu ciocolată. Până la sfârșitul primei săptămâni, am observat rezultatele: slăbisem 7 kg într-o clipă!
Poze cu corpul meu frumos și zvelt. Acum nu mai consum acest produs și mă simt și arăt în continuare foarte bine! Nu știu cine a inventat acest produs miraculos dar îi sunt foarte recunoscătoare. Mi se pare foarte ciudat că atât de puține persoane știu despre acest produs. Dar am fost norocoasă! Sper că și voi veți fi.

P.S: Apropo, ciocolata pentru slăbit poate fi cumpărată de AICI, se efectuează livrare și în România. Chiar și cu o reducere rezonabilă ;)





SHARE THIS

Author:

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ. Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

0 comentarii: