marți, 26 iunie 2018

POVESTEA MEA DESPRE CUM AM SLĂBIT 27 KILOGRAME TE VA LĂSA CU GURA CĂSCATĂ!

Bună fetelor!
Azi am decis să vă împărtășesc câteva gânduri din jurnalul meu… nu pot să vi le arăt pe cele reale, dar voi încerca să-mi exprim toate temerile și sentimentele mele, pentru ca voi să puteți înțelege mai bine. Nu-mi doresc să spun această poveste, atât de personală, doar pentru a avea mai mulți susținători și pentru a deveni mai populară. Ceea ce-mi doresc este să-i ajut pe cei care se confruntă cu problema pe care am avut-o și eu.
În urmă cu doi ani, am avut niște probleme la nivel psihic. Mă simțeam singură, eram deprimată și familia mea nu a putut decât să mă interneze într-o clinică, unde am primit tratament de specialitate, pentru a mă simți mai bine.
De ce mă simțeam singură? Acum înțeleg de ce… Trebuie doar să privești fotografiile mele și vei înțelege și tu.
Nu este un secret faptul că dacă nu te iubești tu însăți, nu te va iubi nimeni. Evident, nu aveam prieteni sau un iubit, nici viață socială, pentru că mă uram. Îmi uram aspectul fizic.

Colegii de la universitate îmi spuneau purcică, grasă, balenă eșuată, focă, fund imens… Și crede-mă că aceste epitete sunt greu de auzit. Nu-i de mirare că am ajuns „la casa de nebuni”…
După două luni petrecute în spital, m-am întors acasă, dar aveam câte o ședință cu medicul meu în fiecare săptămână și discutam despre toate grijile mele și cum să lupt împotriva complexelor pe care le dezvoltasem. Era lesne de înțeles că cel mai mare complex al meu era felul în care arătam, în special greutatea. Bineînțeles că-mi spunea mereu că trebuie să am mai multă încredere în mine și că interiorul e mult mai important decât exteriorul. Dar știam exact de ce am nevoie! Trebuia să slăbesc.
Într-o zi, după nenumărate eforturi de a slăbi cu alergare și exerciții fizice, m-am întâlnit cu o veche prietenă, Andreea, căreia i-am spus că mi-e foarte dor de mâncare, pentru că-mi era foarte greu în acea perioadă. Aproape toată lumea din orașul meu știa că am avut probleme psihice și-și petreceau timpul bârfindu-mă.

De ce am menționat-o pe Andreea?

Pentru că am fost șocată când am văzut-o. Arăta superb, picioare lungi, talie bine conturată, forme voluptoase. Era cea mai populară fată din grupul nostru... Bărbații pur și simplu nu-și puteau lua ochii de la ea.
Odată, în timp ce ne plimbam și povesteam, am intrat într-un magazin. Voiam să-mi iau bomboane și chipsuri. Am fost șocată că și ea și-a luat aceleași chestii (era genul de mâncare pe care fetele ca ea o evitau). Mă întrebam cum reușea să-și mențină corpul și să mănânce mâncare nesănătoasă în același timp.
Și în cele din urmă mi-a spus secretul: consumă în fiecare zi Chocolate Slim . Nu auzisem de acest produs până atunci… și apoi mi-a spus că este un produs grozav pentru slăbit și că poți mânca tot ce vrei în timpul tratamentului. Da, știu! Este greu de crezut, nu-i așa? Din acest motiv nu mi-a venit nici mie să cred. Am crezut că-mi voi deteriora starea de sănătate a corpului consumând acest produs pentru slăbit, dar ea arăta foarte bine și era mereu bine dispusă. În timp ce eu îmi petreceam zilele supărată și nervoasă, ea era mereu plină de energie. Of Doamne! Eram verde de ciudă!
Fără să mai stau pe gânduri, i-am cerut bani mamei mele și l-am luat… După 14 zile, slăbisem 22,5 kilograme. Nu-mi venea să cred! Grăsimea dispărea văzând cu ochii, chiar dacă nu renunțasem la prăjituri, înghețată, chipsuri, unt de arahide etc.
Aveam mai multă încredere în mine după ce slăbisem 22,5 kg și bineînțeles, asta a influențat și viața mea socială. Îmi petreceam mai mult timp cu prietenii și chiar am fost invitată la întâlnire…

Să vă spun mai multe despre Chocolate Slim . Se spune că te ajută să slăbești, accelerând metabolismul și blocând depunerea de grăsime. Este un complex de ingrediente naturale.Chocolate Slim conține 3 ingrediente de bază: cacao naturală, proteină din zer, glucomannan. Pentru a amplifica efectul, s-au adăugat și: fibre de ovăz, lecitină din soia și un complex de vitamine și minerale. Trebuie doar să-l consumi la micul dejun și asta este tot.
Sunt foarte mândră de rezultatele mele: am încărcat niște poze pentru a vedea cum funcționează. Îi sunt recunoscătoare acestui produs pentru că a ajutat o mulțime de oameni să învingă complexele și să se bucure de viață.
Trebuie totuși să vă spun să fiți atente! Am văzut multe produse contrafăcute pe piață… Există un singur distribuitor oficial. Aici este link-ul oficial al site-ului !
Mulțumesc că ați citit, fetelor!
Ne vedem în curând!

                  COMANDĂ CHOCOLATE SLIM

SHARE THIS

Author:

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ. Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

0 comentarii: