sâmbătă, 23 iunie 2018

Cum am scăpat de 34 kg - Poveste de la Inga Dumitriu


Bună, Inga mai este cu voi! Aș dori să vă împărtășez victoria mea mică asupra greutății excesive și a complexelor. Istoria mea simplă este boala, divorțul cu soțul iubit și învigerea cu succes a acestor probleme.

Aș dori să încep cu asta – după nereușita cu sarcină am supraviețuit un stres mare, și pe baza stresului a apărut disfuncția hormonală și a început depresia. Pe când m-am depresat, am mâncat cu două ori mai mult decât de obicei. Căci sunt înclinată spre plinătate, imediat am început să măresc în greutate. Rezultatul este trist - 92 kg. Mai întâi soțul meu a încercat să mă suport, am încercat să mă tragă din depresie, dar apoi îi era totuna de mine.
Odată soțul mi-a zis că nu are nevoie de soția incompletă, care nu poate purta un bebeluș, și în plus care seamănu cu vaca grasă. Nu puteți imagina ce oroare a fost pentru mine: omul iubit m-a trădat, m-a făcut să mă simt mai urât, dar apoi a dat documente la divorț.
Am vrut să-mi termin vaița, pentru că n-am imaginat viața fără omul iubit și copii. Prietena mea abia m-a tras la doctor, care m-a sfătuit să slăbesc ca să normalizez hormonii și să fiu mama pentru un copil sănătos...

A venit timp să mă iau în brațe!


Cuvintele soțului precedent despre inferioritatea mea nu m-au lăsat în pace, și odată când am stat înainte de oglindă în oroare de trupul meu gras, am decis sigur că trebuie să mă schimb și să devin ideală.
Și iată, imediat am început transmutația trupului meu: am încercat diferite exerciții, yoga pentru slăbire, pastile, cadru 25, cele mai scumpe creme, masaje tari anticelulite și încă multe lucruri scumpe. TOATE ASTEA NU LUCREAZĂ DELOC. Nu ajută. Degeaba.
Chiar am vrut să mă resemnez, greutatea n-a vrut să schimbe și tot a stat pe 92 kg... Îmi venea să plâng în hohote de impotența mea.
Adică era să las această idee "pe de o parte" și să uit.

Slăbirea într-un termen scurt este reală?!

Odată când m-am plimbat prin bloguri pe Internet am găsit un blog unde fata într-un mod miraculos a slăbit ACASĂ cu 22 kg într-o lună cu ajutorul unui (Dietonus) Bine înțeles am fost foarte interesată și am cercetat totul amănunțit.
Mai întâi n-am crezut în efect – căci am deja încercat diferite pastile, căci au fost multe publicități pe TV, că nu ajută...Dar fata a fost destul de respectată pe Internet, în plus a încărcat o fotografie minunată "înainte/după", și am făcut o decizie să cred sfatului ei.
Apoi am comadat acest complex (Dietonus), coletul a venit după câteva zile prin poștă cu plata cu ramburs. Am pus ambalajul pe de o parte, am citit instrucții și am început să-l aplic foarte activ.

Care este rezultat?

L-am folosit foarte ușor – dimineața și seara. Să fiu sinceră, am aplicat fără pasiune, căci nu l-am crezut efectiv. Dar treptat am început să remarc că volumele precedente au început să dispară.
Am decis să aștept o săptămână, dar apoi m-am cântărit și ....am fost atât de șocată! GREUTATEA A DIMINUAT CU 6 KILOGRAME!!! După 7 zile! O puteți crede??? Nu mi-am crezut ochilor, am cântărit încă o dată - 7 kg 200 grame au plecat, tot e correct! N-am greșit, nu m-am înnebunit! Nu pot descrie bucuria mea. Cred că ultima oară am fost atât de bucuroasă acum 20 ani :)
Am continuat să aplic complexul regulat în timp de 2 luni, și când am stat pe cântar data următoare, am fost extrem de uimită - -34 KG ÎN 2 LUNI!!!Chiar am încercat de câteva ori- cântarul a arătat sigur 58 KG!
Bine înțeles la serviciu cu toții au remarcat că slăbesc repede, și au început să întrebe – ce și cum. Colegul meu foarte simpatic necăsătorit de la serviciu mi-a făcut curte și a spus că întotdeauna a invidiat soțului meu: căci am fost întotdeauna inteligentă și interesantă, dar acum am devenit și mai frumușică :)
În general viața mea s-a schimbat după slăbirea așa de rapidă. Bărbații îmi fac curte, întotdeauna aud complimente din toate părțile. Și îmi place foarte mult să mă scald în ele.
Știți că mă voi căsători în curând. Da-da, cu colegul meu simpatic de la serviciu. Și nu numai așa, sunt acum însărcinată cu copilașul cel nou :) Grație greutății pierdute organismul meu a trecut disfuncția hormonală, și acum mă pregătesc să fiu o soție completă și o mamă fascinantă într-o familie fericită și solidă, unde cu toții se iubesc și se respectă!
Se întâmplă uneori și așa: mulțumită soțului meu precedent, care m-a înjurat și m-a lăsat singura, am învins boala, depresia și kilogramele excesive, și acum sunt cea mai fericită, zveltă și frumoasă!!!
Sunt foarte bucuroasă că s-a întâmplat așa. Simultan cu slăbire am înțeles că problema multora din noi este că lucrurile simple ni se par neefective. Dar cele mai complicate ca de exemplu operațiuni – efective. Dar nu e așa. Se poate pierde multă greutate pentru un timp scurt în mod natural, rapid și fără pericol, fără diete și antrenament. Am aprobat! Apropo fetelor, greutatea nu se mai ridică, volumele au rămas cum au fost:)


Pentru cei care interesează – am comandat pe acest site. Este singura firma certificată în România care vinde Dietonus. În ceea ce privește livrare, coletul vine cu ramburs prin poștă. Adică nu e periculos, și nimeni nu va afla secretul vostru micuț.
Prețul de Dietonus este ca 2 bilete la cinema, sau o oară într-un magazin alimentar. Decideți voi – oare este mult sau nu. Părerea mea este că tratamentul atât de eficace trebuie să se vindă cu 2 ori mai scump!
Păi, sper că aceste informații au fost utile, și în sfârșit veți obține greutatea și volumele dorite în cel mai scurt timp!



SHARE THIS

Author:

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ. Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

0 comentarii: