miercuri, 27 iunie 2018

CEA MAI DELICIOASĂ REȚETĂ PENTRU SLĂBIT DIN PARTEA UNUI BUCĂTAR ȘEF REMARCABIL.


Bună! Mă numesc Janina și lucrez ca bucătar șef în cadrul unuia din cele mai prestigioase restaurante din București.
Ați observat tendința ca 98% dintre bucătarii șefi să fie supraponderali - sau obezi?
Da, este adevărat. Și eu am fost în aceeași situație până de curând. Să vă spun câteva cuvinte despre cum am devenit bucătar șef. Când eram mică, eram supraponderală. Iar când aveam cam 15 ani alte fete au început să iasă în oraș cu băieți, în timp ce eu stăteam acasă căutând pe internet pe diferite site-uri pentru a găsi diete de tot felul pentru slăbit, încercând să aflu cum puteam să dau jos acele kilograme..
Apoi am dat de un articol: a găti mâncare cu o cantitate redusă de carbohidrați. Am devenit foarte interesată și m-am decis să încerc. Eu obișnuiam să gătesc absolut orice: clătite, înghețată, prăjituri. Și așa am reușit să slăbesc. După ce am terminat liceul, am studiat la colegiul de bucătari.
Atunci însă tot programul meu a eșuat. Am început să mă îngraș foarte rapid! Cu viteza cu care gătești o friptură pe grătar!
În acel punct slujba mea era mai importantă decât viața mea personală. Într-un fel am uitat că aveam 117 kg după ce am obținut un job în restaurantul.

Datorită naturii jobului meu: să guști un pic din toate în timpul zilei, fără o alimentație adecvată, m-am îngrășat alte 4 kg.
Mai târziu mentorul meu a remarcat potențialul meu (mă vedea ca succesoarea lui deoarece lui i se oferise un post la un alt restaurant prestigios) și astfel șeful meu mi-a oferit să mă promoveze dacă îi sugeram câteva feluri noi de mâncare.
Acela a fost momentul dezvoltării mele profesionale. Am participat la diferite cursuri pentru profesioniști. Dar mă bântuia încontinuu problema legată de greutatea mea în exces. Cu fiecare tură îmi era din ce în ce mai greu să stau atât de mult timp în picioare, iar a lucra într-o bucătărie unde temperatura era foarte ridicată a devenit absolut insuportabil. Într-o zi pur și simplu am leșinat.
Imaginați-mă pe mine cu atâtea kilograme să cad pe podea. Când mi-am revenit, eram pe canapeaua din biroul mentorului meu (nici acum nu pot să înțeleg cum au reușit să mă ridice de pe podeaua din bucătărie). Iubita lui, Magda, era și ea acolo și mă privea îngrijorată.
”Cum și de ce ai ajuns în situația asta, draga mea? - m-a întrebat ea, - Trebuie să începi să te iubești din nou. Am văzut pozele tale de pe rețelele sociale, erai așa de suplă în liceu! Știu că slujba pe care o ai nu te ajută să te menții slabă dar Andrei (mentorul meu) își face speranțe mari în ceea ce te privește. Așa că vei avea nevoie cu siguranță de energie și vitalitate pentru următorul proiect. Uite, am ceva pentru tine... - a căutat în geantă, - Am cumpărat acest produs pentru mine dar acum vreau să ți-l dau ție. Tot ce trebuie să știi este în instrucțiunile de utilizare și în prezentarea ingredientelor.”
Mi-a dat un pachet mic. Când am ajuns acasă și mi-am revenit complet, l-am deschis.
S-a dovedit a fi suplimentul Chocolate Slim - un praf din cacao naturală cu o combinație de micronutrienți. Am citit instrucțiunile: acea ciocolată avea scopul de a mă face să slăbesc și de a-mi rezolva problemele de sănătate pe care le căpătasem datorită obezității.

Această ofertă specială se încheie pe 30.06.2018

Este ușor să consumi Chocolate Slim : amestecă 2 lingurițe de supliment într-un pahar cu apă caldă și băutura este gata. Am început să beau Chocolate Slim chiar în următoarea dimineață. La micul dejun mi-am făcut ouă fierte cu două felii de pâine de secară prăjită cu somon și le-am consumat cu un pahar cu Chocolate Slim, înlocuind cana cu cafea neagră pe care obișnuiam să o beau dimineața.
La muncă am încercat să mențin alimentația mea obișnuită (trebuie să încerc toate felurile de mâncare pe care le prepar, asta nu pot să schimb). La fiecare 4-6 ore luam o pauză și beam un pahar cu Chocolate Slim. Câteodată adugam un sandwich din pâine integrală cu curcan sau un castronel de brânză de vaci.
La cină mâncam niște role vegetariene pe grătar, piept de pui cu dressing de usturoi și ulei de măsline și ceva bun ca desert - de obicei - un pahar de Chocolate Slim .
Vreau să menționez că după câteva zile am început să mă simt mult mai bine. Îmi era mult mai ușor să mă mișc, presiunea sanguină nu îmi mai cauza amețeală și oboseală.
M-am decis să mă cântăresc după numai o săptămână. Ținându-mi ochii închiși, m-am urcat pe cântar... Și când mi i-am deschis, nu mi-a venit să cred! Slăbisem 8,5 kg! Ce bucuroasă eram - nu pot să descriu. Trebuie să încercați și voi!

Nu îmi schimbasem alimentația aproape deloc, doar am adăugat mai multe fructe și legume. Cu toate acestea, nu pot să nu mănânc carne și pește. Să fiu vegetariană chiar nu mă reprezintă. Din când în când mâncam dulciuri, nu văd rostul să elimini ceva complet din alimentație. Trebuie să o faci treptat.
După alte 9 zile, am slăbit alte 10 kg. Eram chiar și mai șocată decât în prima săptămână. Sincer crezusem că eliminasem toată apa acumulată în exces în organism în primele 7 zile și că procesul urma să fie mult mai lent ulterior. Dar nu a fost așa. Nu a fost cazul deloc.
Nu vă voi mai plictisi cu numărul de kilograme pe care am continuat să le dau jos după fiecare săptămână dar vă voi spune că nu a fost dificil deloc. În 9 zile am reușit să dau jos 10 kg – acesta a fost rezultatul meu maxim.
În total, în 10 săptămâni am slăbit 44 kg. Acum am o greutate de 73 kg dar nu mă voi opri aici, să știți!
Pachetul de Chocolate Slim pe care mi l-a dat Magda a fost suficient pentru jumătate din procesul meu de slăbire, iar apoi mi-am comandat altul de pe site-ul oficial. Mulțumesc ui Dumnezeu că livrarea a fost rapidă!
După o lună am fost promovată în funcția de bucătar șef, spunându-mi-se că reprezint imaginea companiei și că sunt un exemplu de urmat.
Aceste cuvinte, bineînțeles, este imposibil să nu te bucure și să nu te motiveze să ai noi realizări. Așa că mi-am găsit un nou obiectiv de îndeplinit!
După ce am slăbit atât de mult, acum simt că fiecare vis poate deveni realitate cu ușurință. Și cu siguranță voi realiza tot ce îmi doresc!
OFERTĂ LIMITATĂ PENTRU CITITORII NOȘTRI



Această ofertă specială se încheie pe 30.06.2018




SHARE THIS

Author:

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ. Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

0 comentarii: